otel__calisanlari_ve_tek_ben

otel çalışanları ve tek bengeçtiğimiz yaz tek başıma Bodrum a tatile gittim,kimseyi tanımıyordum ve hiç arkadaşım yoktu.Klacağım oteli özellikle kaliteli seçtim.Diz üstü bilgisayarım…

Posted On

öğretmenimin ayakları

Bn lisede okuyan 1.80 boyunda kumral biriyim.bu annatıcam hikaye bu sıralarda gerceklesti.busene bı dersten kaldıgım ıcın yazın sınawa gıtmıstım.sınaw baslamadan once hepımızı buyuk…

Posted On

taze amcik

Slm ben sakarya dan ismimi vermek istemiyorum mazur görüz…hemen hikayeme geçecegim…bizim binanın altında bir eczane var bundan 4 sene önce buraya 15 yaşalrında…

Posted On

aşşkımm benimmm

|meraba sewgili ateslihikayeler.com okurları sizlere geçen hafta başıma gelen tatlı bi hikayeyi anlatmak istiyorumm.. Ankarada okuyan 17 yaşında bi gencim kızlar tarafından beğenilirim…

Posted On

sisko amcaya saksofon

39 yasindayim biraz göbekli 168cm boyunda,gay oldugum hic anlasilmaz. Beyoglunda vitrinlere bakabaka giderken, 60 yaslarinda bolca göbekli Amcayla yanyana geldik birbirimize bakinca selam…

Posted On

çarşafi yirttii

Selam ben denizliden bir sevgilim vardı sevgilim kızdı ve hayatında hiç kimse ile birşey yapmamış viri idi ney aptım ettim ben bunu eve…

Posted On

kocasinin_gozu_onunde

kocasının gözü önündemerhaba arkadaşlar ismim gökhan 27 yaşındayım iri yapılı ve yakışıklı biriryimdir herneyse size hikayemi anlatayım?Ben ticaretle uğraşan bir beyim bekarım. benim…

Posted On

duygunun kölesi oldum

Mrb ben hemen konuya gireyim bizim bi alt komşumuzuzn kızının adı duyguydu ben duygunun ayaklarını hep yalamak istemişimdir bir gün duygunun ayakkabısı kapının…

Posted On

eniştemin kardeşi

Ben 23 yaşındayım ismim serkan eniştemin kardeşi fatma bizim evdeydi ablamda bizdeydi zaten fatma bizim sokakta oturuyordu eşinden ayrılmış her zaman dikkatimi çekiyordu…

Posted On

bu kadarıda olmuş

sizi bilmem ama duyduğumda adeta şoka girdiğim ve o günden beri asla unutamadığım bir hikaye yazacağım size. erkak arkadaşalrımdan biri belekteki bir otelde…

Posted On